خرید در لابی در تهران خرید و فروش انواع درب لابی مشاوره و تولید درب لابی بدون محدودیت ارتفاع با انواع روکش های جنگلی و با کادری مجرب در خدمت صنعت چوب ایران…گه و درب لوکس لابی در تهران فروشگاه لابی درب (خرید درب لابی و فروش درب لابی و تولید درب لابی و درب لابی ورودی ) خرید درب ضد سرقت خرید درب اتافی خرید در ضدسرفت و تولید در ضد سرقت در تهران و سایر استان ها
خانه: فروشگاه لابی درب / دسته‌بندی نشده / برای خرید درب لابی علاوه بر زیبایی ظاهر، شما باید سایر المان ها را هم در نظر بگیرید.

برای خرید درب لابی علاوه بر زیبایی ظاهر، شما باید سایر المان ها را هم در نظر بگیرید.

برای خرید درب لابی علاوه بر زیبایی ظاهر، شما باید سایر المان ها را هم در نظر بگیرید.

3 المان اصلی برای خرید درب لابی ساختمان:

المان های بسیار متفاوتی برای درب های لابی وجود دارد.

اولین المان ضد سرقت بودن درب لابی هست، که درب لابی فلزی و درب لابی فرفورژه نسبت به درب لابی چوبی و استیل انتخاب مناسب تری خواهد بود.

دومین المان، اگر می خواهید ساختمان لوکس داشته باشید، باید درب لابی لوکس هم انتخاب کنید. هارمونی ساختمان، شما را مجاب می کند که درب لابی لاکچریِ مناسب برای نمای ساختمان خرید کنید که درب لابی آهنی، درب لابی چوبی و یا درب لابی استیل می تواند گزینه های برای انتخاب باشد.

سومین المان، متناسب بودن وزن درب لابی برای ساختمان هست، که نباید وزن درب لابی بیش از حد زیاد و یا سبک باشد.

درب لابی عایق بی صدا، بهترین انتخاب برای ساختمان های نا امن

اگر ساختمان شما در محل پر سر و صدا و نا امنی باشد یکی از ویژگی های مهم که در خرید درب لابی اهمیت دارد، عایق بودن آن در برابر صدا  می باشد. درب لابی چوبی، انوع مختلفی دارد که درون بعضی از آنها از پشم سنگ و فلز پر شده است. این متریال باعث می شود که درب های لابی عایقی برای صدا و حرارت باشند.

درب لابی ضد حرارت، بهترین گزینه برای مکان های آتش زا

درب لابی ساختمان، در معرضِ آتش سوزی ها در حیاط و یا داخل پارکینگ می باشد، پس باید ضد حرارت بودن را هم در نظر بگیرید. برای این مورد در زمان خرید، درب لابی فلزی و یا درب لابی آهنی را در نظر داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
X
×

راهنمای خرید درب ضد سرقت و درب لابی

× راهنمای خرید درب لابی