خرید در لابی در تهران خرید و فروش انواع درب لابی مشاوره و تولید درب لابی بدون محدودیت ارتفاع با انواع روکش های جنگلی و با کادری مجرب در خدمت صنعت چوب ایران…گه و درب لوکس لابی در تهران فروشگاه لابی درب (خرید درب لابی و فروش درب لابی و تولید درب لابی و درب لابی ورودی ) خرید درب ضد سرقت خرید درب اتافی خرید در ضدسرفت و تولید در ضد سرقت در تهران و سایر استان ها

درب لابی استیل

نوعی از درب لابی فلزی می باشد. معمولی ترین نوع درب استیل ورودی ساختمان درب پروفیلی میباشد. دربی که با پروفیل استیل ساخته میشود و رنگ آن نقره ای است. پروفیل ها در حالت عادی بصورت براق هستند و برای رسیدن به یک درب مات بایستی پروفیل را با ابزار و دستگاه مخصوص خشدار کرد. بسته به نوع تجهیزات خش زنی کیفیت خش نیز متفاوت خش هنگامی مطلوب تلقی میشود که دارای عمق مناسب، منظم و هم راستا باشد.
این نوع از درب دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد با توجه  به اینکه  استیل دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جویی و… می باشد از استیل  به عنوان یک مواد اولیه برای ساختن درب نیز استفاده می شود درب لابی استیل نیز نوعی از نمونه های ساخته شده با ورق استیل می باشد زیبایی، مقاومت و قیمت  مناسب تنها بخشی از ویژگی های درب ضد سرقت استیل می باشد.

هر ساختمانی قسمتی از آن در صورت براقیت بیشتر به چشم انعکاس می دهد. برای نمایش درب لوکس استیل از درب استیل می توان درب لوکس استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که درب استیل ورودی ساختمان درب استیل ورودی ساختمان، همانگونه که از نامش مشخص است، از جنس استیل می باشد.

ساخت این درب با استفاده از ورق استیل ۳۰۴ صورت می گیرد که به همین دلیل بسیار مقاوم است. درب لوکس استیل جزو درب های سفارشی است، دارای طراحی منحصر به فردی است که در صورت درخواست مشتری ساخته می شود. همچنین ساختمان های لوکس دارای امکانات خاصی چون درب لابی استیل است که در صورت درخواست مشتری به صورت سفارشی هم تولید می شود. 

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
X
×

راهنمای خرید درب ضد سرقت و درب لابی

× راهنمای خرید درب لابی